Pracoviště Ústí nad Labem

Štefánikova 992/16
400 01 Ústí nad Labem
Po: 8.00 - 17.00
Út: 8.00 - 15.30
St: 8.00 - 17.00
Čt: 8.00 - 15.30
Pá: 8.00 - 12.00
Telefon:475 655 111
Fax:472 743 477
E-mail:usti@zpmvcr.cz

Klientské centrum: 475 655 190
Sekretariát ředitele : 472 741 760

Upozornění pro klienty:

Pracoviště v Ústí nad Labem bude dne 4.12.2015 mimořádně otevřeno od 8.00
hod. do 10.30 hod.

Na tomto pracovišti mohou klienti provádět úhradu zdravotního pojištění, penále, pokut či cestovního pojištění prostřednictvím platebních karet. Akceptovány jsou platební karty společností VISA, MasterCard, Diners Club, JCB.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Pobočka Ústí nad Labem je jedna z osmi poboček ZP MV ČR u které je registrováno více jak 128 tisíc pojištěnců, svoji působnost započala již v roce 1992 a působí ve dvou krajích tzn. v Ústeckém a Libereckém.

Sídlo pobočky je v Ústí nad Labem v ul. Štefánikova 992/16 ve čtvrti Klíše , kde je pro naše klienty připraveno bezplatné parkovací stání . Současně k pobočce vede MHD a to jak trolejbusové linky 54, 56, 60 (zastávka Beethovenova) tak i autobusová linka č.11 (zastávka Štefánikova).

Z funkčního hlediska splňuje pobočka rovněž požadavky na bezbariérový přístup pro tělesně postižené pojištěnce a maminky s kočárky. Pro rychlejší odbavení a moderní přístup ke klientům je na pobočce používán elektronický vyvolávací systém.
Významným předpokladem pro poskytování kvalitních služeb pojištěncům je snadná dostupnost pracovišť ZP MV ČR ve všech oblastech spádového území. Pobočka Ústí nad Labem zajišťuje kontakt s klienty na 15-ti místech umístěných většinou v obcích z rozšířenou působností s větším počtem obyvatelstva a v místech s velkou koncentrací zaměstnanců u strategicky významných plátců pojistného. Pojištěnci mají možnost využívat služeb široké sítě smluvních zdravotnických zařízení, která čítá celkem cca 3000 partnerů. V oblasti obchodu a služeb přispívá k větší spokojenosti našich pojištěnců i rozsáhlá síť obchodních partnerů, kteří poskytují různé slevy příp. další bonusy.

Úřední hodiny podatelny:
Po, St 08.00-17.00 hod.
Út, Čt 08.00-15.30 hod.
Pá 08.00-12.00 hod.

Mgr. Tomáš Jelínek
ředitel pobočky Ústí nad Labem a Hradec Králové

Zdravotním pojišťovnám končí reklamní sezona. Kolik stála?

Aktualita z 19.8.2014 21:51:00

Nábor pojištěnců je zákonem omezen na první pololetí roku. Zdravotní pojišťovny tak mohou rekapitulovat své aktivity.

Zdravotní pojišťovny jako zadavatelé utratily podle monitoringu hrubých reklamních výdajů Admosphere během první poloviny letošního roku přes 122 milionů korun v sedmi sledovaných mediatypech, což znamená opticky výrazné navýšení oproti loňsku, kdy částka za celý rok činila něco přes 111 milionů.

Všeobecná zdravotní pojišťovna, která zastupuje bezmála šest milionů lidí, loni nakoupila reklamu za celkem 36 milionů, skoro 19 milionů spolkla televize a 12 tisková média. 

VZP využívá Růžolícího chrochtíka 
Od ledna do června pak VZP investovala do reklamy téměř 33 milionů korun. Podle Andrey Wolfové, vedoucí oddělení marketingové komunikace VZP, už letos pojišťovna žádnou zásadní kampaň nechystá. "Budeme pokračovat ve standardních aktivitách a snažit se o lepší segmentaci a personalizaci sdělení," upřesnila Wolfová. 
Rozpočet na reklamní služby VZP, jejíž veřejnou zakázku vyhrála reklamní agentura Růžolící chrochtík, je šest milionů korun. "Nutno dodat, že smlouva je podepsána na dva roky, takže i částka šesti milionů bude rozložena do následujících 24 měsíců," upozornila Wolfová. 
Ve své komunikaci se snaží využívat standardních mediamixů od printu, on-line médií, inzerce a PR výstupy po rozhlasové spoty. "Snažíme se v maximální možné míře využít vlastních informačních kanálů a možností prezentace: web, Facebook, letáky a další POS materiály na klientských pracovištích, LCD obrazovky na pobočkách, newslettery nebo marketingová sdělení v direct mailech," vyjmenovává Wolfová. 

Bratrská pokladna nezahálí 
Ani menší pojišťovny ale nepatří podle monitoringu Admosphere mezi nevýznamné hráče. Revírní bratrská pokladna vydala v prvním pololetí letošního roku za reklamu skoro 12 milionů korun. Naprostou většinu této částky, skoro devět milionů, spolkla rozhlasová reklama, zbytek pak outdoor a televize. 
Tím také většina letošních marketingových aktivit pojišťovny končí, jak potvrdil její náměstek Otakar Kačmař. "S ohledem na platné znění zákona o veřejném zdravotním pojištění, kdy jsou stanoveny termíny pro změnu zdravotní pojišťovny dost nešťastně, tedy vždy k 1. lednu následujícího roku s nutností podpisu přihlášky do 30. června roku předcházejícího, je většina marketingových aktivit směrována do období 1. pololetí roku," popisuje Kačmař. 
Plánovaný roční rozpočet Revírní bratrské pokladny na reklamní služby je v souladu se zadáním veřejné zakázky 20 milionů korun. "Jedinou oblastí, kterou zatím plně nevyužíváme, je elektronická komunikace prostřednictvím e-mailů a Facebooku, na kterou se nově chceme zaměřit v nejbližším období," upřesňuje své záměry Kačmař. 

Vnitro to zvládne samo 
Jistou výjimku mezi zdravotními pojišťovnami tvoří Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra, která podle Admosphere utratila v prvním pololetí 17,5 milionu korun, skoro 10 milionů korun putovalo do tisku. 
Pojišťovna nevyužívá služeb žádné reklamní ani marketingové agentury. "Při přípravě i realizaci marketingových plánů spoléháme na tým našich zaměstnanců," říká Jan Vácha z oddělení marketingu. 
Také jeho pojišťovna už má hlavní letošní kampaň za sebou. Po zbytek roku chce komunikovat hlavně směrem ke stávajícím klientům. ZP MV ČR také ve velké míře komunikuje se zdravotnickými zařízeními a plátci pojistného. "Někdo upřednostňuje osobní kontakt na pobočkách, někdo preferuje tištěné materiály, jiný pouze elektronickou formu komunikace," doplňuje Vácha. 

Zdroj:

Marketing & Media

Autor:

Jan Brychta

Datum:

11.08.2014