
V červenci mezi námi přivítáme téměř 8 700 nových klientů
Letošního jarního termínu, v němž je podle zákona možno požádat o změnu zdravotní pojišťovny, využilo téměř osm tisíc sedm set lidí k tomu, aby se zaregistrovali ke Zdravotní pojišťovně ministerstva vnitra. Velice si toho vážíme. Chápeme to nejen jako ocenění naší dosavadní péče o stávající klientelu, ale také jako závazek do budoucna, že budeme mít každému z více než milionu tří set tisíc našich klientů stále co nabídnout.
Základní zdravotní péči, jejíž rozsah je dán úhradovou vyhláškou, má každý z našich klientů dobře zabezpečenou. Máme smlouvy se všemi významnými zdravotnickými zařízeními v republice a za jejich služby platíme řádně a včas. V loňském roce jsme získali ocenění Finančně nejzdravější zdravotní pojišťovna v zemi.
Nad rámec základní péče svým klientům nabízíme řadu zajímavých benefitů v podobě preventivních programů. Chceme být totiž zdravotní pojišťovnou, která své klienty postupně vede k větší odpovědnosti za vlastní zdraví a podporuje jejich zájem o prevenci zejména infekčních, chronických a onkologických onemocnění a jejich snahu o zdravý životní styl.
Neustále se snažíme rozšiřovat možnosti osobního kontaktu mezi klienty a pracovníky pojišťovny, kteří se o ně starají. Máme vybudovanou rozsáhlou síť klientských center po celém území České republiky, a nabízíme i cestu elektronické komunikace na dálku. Vedle toho klientům poskytujeme také možnost poradit se s odborníkem. Ke konzultaci zdravotních problémů mohou využít služeb našeho lékaře na telefonu a při řešení obtíží a stížností pak služeb naší ombudsmanky.
Milí klienti, vy, kteří jste u nás nově, buďte vítáni. Při nejbližší návštěvě svého lékaře ho nezapomeňte o změně zdravotní pojišťovny informovat. Vy ostatní, zůstaňte nám nakloněni i nadále. Děkujeme vám všem za důvěru.