Přejít k hlavnímu obsahu
foreigners
  1. Úvod
  2. O nás
  3. Aktuality
  4. E-komunikace vyžaduje bezpečný internetový prohlížeč
No Explorer

19.11.2021 | #Pojištěnci | #Plátci | #Poskytovatelé

E-komunikace vyžaduje bezpečný internetový prohlížeč

Upozorňujeme klienty, že používání naší E-komunikace již není možné prostřednictvím prohlížeče Internet Explorer. Tento prohlížeč již není delší dobu výrobcem Microsoft podporován a jeho používáním se vystavujete vysokému bezpečnostnímu riziku.

Nepamatujete si přístupové údaje?

V případě, že jste měli ve svém prohlížeči Internet Explorer nastaveno automatické přihlašování, znamená to, že máte přihlašovací údaje v tomto prohlížeči uloženy. Zde je návod, jak se k nim dostanete (proklikáte):

„Nástroje“ – „Možnosti internetu“ – záložka „Obsah“ – „Automatické dokončování“, tlačítko „Nastavení“ – tlačítko „Správa hesel“ – zde naleznete své poslední platné nastavení pro přihlášení.

Doporučujeme, používejte proto prosím některý z níže uvedených prohlížečů:

Pro pojištěnce:

Pro obnovu přístupových údajů využijte on-line žádost https://eforms.zpmvcr.cz/eforms/verejnost/obnova-pristup-udaju

Pro vygenerování zcela nových přístupových údajů využijte on-line žádost https://eforms.zpmvcr.cz/eforms/verejnost/pristupove-udaje

Pro plátce a zpracovatele účetnictví:

Pro obnovu přístupových údajů nás kontaktujte e-mailem zaslaným na adresu platce@zpmvcr.cz. Pro rychlou identifikaci problému uveďte prosím název a IČ subjektu, do jehož e-komunikace se potřebujete přihlásit. 

Pro poskytovatele zdravotních služeb:

Pro obnovu přístupových údajů nás kontaktujte e-mailem zaslaným na adresu eformssmlp@zpmvcr.cz. Pro rychlou identifikaci problému uveďte prosím název a IČ subjektu, do jehož e-komunikace se potřebujete přihlásit.

Děkujeme, Vaše 211

Aby vám neutekla žádná naše akce nebo nabídka,
sledujte nás na Facebooku nebo Instagramu

Přečtěte si také

Dále z 211