
Prevence je i o budování důvěry mezi lékařem a pacientem
Starší praktičtí lékaři prý tvrdili, že neexistuje zdravý pacient, jen špatně vyšetřený. Je to pravda?
[přehrát]Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR pro vás připravila seriál podcastů „Zdraví v kostce“.
Když si hodíte kostkou, podle čísla které padne, se vždy posunete dopředu. Jednou jen o krok, jindy o skok. Důležité je, že jste stále v pohybu. A stejně důležité je takto přistupovat ke svému zdraví, stále postupovat dopředu, směrem ke zdravému životnímu stylu.
Na otázky kolem zdraví se chceme dívat pohledem laiků i odborníků, života rodiny i fungování firem. Chceme otevírat témata týkající se zdravotní gramotnosti i vztahu zaměstnavatelů ke zdraví svých zaměstnanců. Zároveň je pro nás důležitým tématem prevence, kterou dlouhodobě prosazujeme jako zásadní v péči o zdraví našich klientů.
Rádi bychom posunuli vnímání zdravotní pojišťovny jako toho, kdo určuje lékařům limity péče a klientům říká ne, do pozice rádce, který vám pomůže nejen vyřešit zdravotní obtíže, ale snaží se vám pomoci jim i předejít. V péči o zdraví nechceme podléhat módním trendům a výstřelkům, ani popírat celostní přístup k medicíně. Snažíme se přinášet objektivní informace v dané době.
Starší praktičtí lékaři prý tvrdili, že neexistuje zdravý pacient, jen špatně vyšetřený. Je to pravda?
[přehrát]
Devátý ročník kampaně Suchej únor opět upozorňuje na rizikové pití. „Zvědomění“ vztahu k alkoholu je pro účastníky hlavní přínos. Proč „sušit“?
[přehrát]
Sérologická studie zjišťující protilátky na covid-19 běží od října roku 2020. A bude trvat ještě minimálně rok a půl.
[přehrát]
Odborníci se shodují, že vakcinace proti covid-19 je v současnosti jedinou cestou, jak se dostat ze spirály pandemických opatřeni.
[přehrát]
Hašení požáru je vždy dražší, než jeho prevence. A stejné je to i se zdravím. Prevence přitom nemůže být pasivní, vyžaduje aktivitu a plánování.
[přehrát]Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR rozšířila službu poskytovanou v rámci své telefonní infolinky. Volající budou mít nově možnost využít technologie „text to speech“ při obousměrné komunikaci s operátorem infolinky. Pojišťovna chce touto službou převodu textu na řeč pomoci svým klientům se sluchovým či řečovým postižením, kteří potřebují zprostředkovat řeč operátora infolinky nebo svůj dotaz psanou formou.
[více]S koncem března končí i možnost pro zájemce z řad veřejnosti přihlásit se do odborné studie průběžně sledující v jejich krvi přítomnost a množství specifických protilátek chránících před onemocněním covid-19. Testování spočívá u každého účastníka v odebrání celkem tří vzorků krve v šestiměsíčním intervalu, tedy tří vzorků v průběhu jednoho roku. Testy si dobrovolní účastníci studie platí sami, jen Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR, která je podporovatelem projektu, svým klientům většinu nákladů uhradí.
[více]Všechny zdravotní pojišťovny v ČR, tedy i ZP MV ČR, jsou připraveny zahájit programy, hrazené z Fondu prevence, zaměřené na doplňkový pilíř organizace antigenního testování ve firmách a u OSVČ prostřednictvím „samotestování laickou osobou“. Zdravotn
[více]Oslavte se svojí ZP 211 březen – měsíc dentálního zdraví a také Světový den orálního zdraví, připadající na 20. března pod heslem: Buďte hrdí na svá ústa!
[více]Aby vám neutekla žádná naše slevová akce nebo nabídka,
sledujte nás na Facebooku nebo Instagramu