Přejít k hlavnímu obsahu

Výsledky vyhledávání

Zadejte hledané slovo nebo frázi.

 

Hledat na webu ZP MV ČR

  1. eKomunikace

    Portál eKomunikace umožňuje registrovaným klientům, plátcům, smluvním zdravotnickým zařízením a zpracovatelům účetnictví pohodlně komunikovat a využívat dostupných služeb online, bez nutnosti osobní návštěvy klientského centra, kdekoliv a kdykoliv, v režimu 24/7. Jaké informace lze v eKomunikaci najít? Pro klienty ZP MV ČR Pro poskytovatele / smluvní zdravotnická zařízení Pro plátce / zaměstnavatele Pro zpracovatele účetnictví Jak získat přístup do eKomunikace? Do eKomunikace je možné se hlásit třemi způsoby: Bank iD NIA PIN a heslo Bank iD Pokud vaše banka podporuje službu Bank iD, stačí si v
  2. eKomunikace vyžaduje bezpečný internetový prohlížeč

    Upozorňujeme klienty, že používání naší eKomunikace již není možné prostřednictvím prohlížeče Internet Explorer. Tento prohlížeč již není delší dobu výrobcem Microsoft podporován a jeho používáním se vystavujete vysokému bezpečnostnímu riziku.

  3. Do eKomunikace se nyní můžete přihlašovat i pomocí bankovní identity

    Rozšiřujeme technické možnosti, jak se přihlásit na náš portál eKomunikace. Kromě už zavedených způsobů vaší identifikace při vstupu na portál zavádíme nově přihlášení prostřednictvím bankovní identity.

  4. Mobilní aplikace ZP211

    Pro klienty, kteří preferují komunikaci přes smartphone, máme mobilní aplikaci ZP211, která poskytuje všechny služby a funkce webového portálu eKomunikace , a dokonce ještě některé navíc, například: SOS volání v nouzi Mobilní aplikace ZP211 je dostupná pro mobilní platformy iOS a Android Stáhněte si svou verzi: Co všechno aplikace umožňuje? Některé funkce, jako například vyhledávání nejbližšího zdravotního zařízení, nebo informace o preventivních programech jsou dostupné pro všechny uživatele. Využití celého spektra nabízených funkcí však mají pouze pojištěnci naší 211ky. Informace o
  5. Kontakt

    Neváhejte nás kontaktovat! Jsme vám k dispozici na naší zákaznické lince. Využít můžete také komunikaci přímo přes eKomunikaci nebo naši mobilní aplikac i. Kontaktovat nás můžete také přes online formuláře nebo nás navštívit v síti našich klientských center. Napište nám Zákaznické linky 222 222 255 Volající platí kompletně hovor dle svého tarifu. Lze uplatnit volné minuty či neomezený tarif. 224 211 211 Volající platí kompletně hovor dle svého tarifu. Lze uplatnit volné minuty či neomezený tarif. Elektronická komunikace Pro elektronickou komunikaci můžete využít datové schránky či E-podatelny
  6. Nejčastější dotazy klientů

    Kdy se mohu přihlásit k ZP 211 a co všechno přestup obnáší? Termín přestupu Zdravotní pojišťovnu je možné změnit pouze jednou za rok ve dvou termínech. Pokud o přeregistraci požádáte v období od 1. ledna do 31. března, stanete se naším klientem 1. července. V případě přeregistrace v období od 1. července do 30. září se stanete naším klientem 1. ledna následujícího roku. Pokud zmeškáte výše uvedená období určená zákonem pro podávání přihlášek, přesto nás můžete kontaktovat a registraci s Vámi dojednáme pro nejbližší vhodné období. Pokud uvažujete o změně zdravotní pojišťovny u dětí mladších 18
  7. Výhody pro pojištěnce

    Naši klienti mohou čerpat řadu výhod a bonusových programů Na českém trhu působíme již od roku 1992 a jsme největší zaměstnaneckou a druhou největší zdravotní pojišťovnou v zemi. Dlouhodobě se staráme nejen o vaše zdraví, ale také pohodlí a bezpečí. V současnosti pečujeme o zdraví více než 1,3 milionu klientů. Máme smlouvy s více než 27 tisíci, tedy se všemi nejvýznamnějšími, lékaři a zdravotnickými zařízeními, kteří poskytují komplexní zdravotní péči po celé ČR. Naši pracovníci jsou vám k dispozici v celorepublikové síti více než 90 klientských centrech. Jsme první na trhu zdravotního

Aby vám neutekla žádná naše akce nebo nabídka,
sledujte nás na Facebooku nebo Instagramu