Přejít k hlavnímu obsahu

Bývalí příslušníci bezpečnostních složek (veteráni)

Vážení klienti, již nepřijímáme žádosti o příspěvek zaslané e-mailem. Tuto možnost nahrazuje podání přes E-komunikaci. Děkujeme za pochopení.

Přispíváme až 1 000 Kč pojištěncům, kteří jsou bývalými příslušníky bezpečnostních složek ČR, na léčebné procedury v rámci pobytů či ambulantní rehabilitace.

Pojišťovna 211 nabízí bonusový preventivní program pro bývalé příslušníky bezpečnostních složek ČR (veterány) s příspěvkem až 1 000 Kč.

Na které služby lze příspěvek čerpat?

  • Léčebné procedury v rámci pobytů u smluvních poskytovatelů lázeňské léčebně-rehabilitační péče
  • Léčebné procedury v rámci ambulantní rehabilitace nehrazené z veřejného zdravotního pojištění
    • léčebné procedury musí být realizované u poskytovatele zdravotních služeb. Ověřte si, zda je vámi vybrané zařízení poskytovatelem zdravotních služeb (PZS) zde.
    • vodoléčba, elektroléčba, rehabilitace (včetně cvičení v bazénu), fyzioterapie (včetně masáží), tělesná výchova (akceptujeme edukační programy/víkendové semináře zaměřené na pohybovou aktivitu), fyzikální terapie (galvanizace, iontoforéza, diadynamik, ultrazvuk (i rázová vlna), magnetoterapie, parafin, diatermie, vasotrain, slatinné zábaly, lymfodrenáže apod.), oxygenoterapie, vacuShape, sauna, polárium (tyto dvě nemusí být realizované u u poskytovatele zdravotních služeb)

Jak požádat o příspěvek?

Co je k žádosti potřeba:

  • vyplněný formulář žádosti o příspěvek z Fondu prevence (ke stažení v pravé části stránky)
  • platební doklad vystavený v roce 2025
  • poukaz potvrzený NOS při PČR

Jak žádost doručit:

  • pomocí E-komunikace - zde není třeba formulář, potřebné údaje vyplníte elektronicky (postup ke stažení v pravé části stránky)
  • datovou schránkou 9swaix3
  • osobně nebo do sběrného boxu či schránky na kterémkoli klientském centru
  • poštou na adresu ZP MV ČR, P. O. BOX 95, 772 00 Olomouc 2 nebo ZP MV ČR – Back office, Masarykovo náměstí 1100/35, Jihlava, 586 01
  • e-mailem jen se zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu pro elektronický podpis nebo kvalifikovaným elektronickým podpisem

Do kdy žádost doručit:

Doklad musí být uplatněn do tří měsíců od úhrady zboží nebo služby, vždy ale nejpozději 30. listopadu 2025 v případě podání papírovou cestou (osobně, poštou) a 31. prosince 2025 v případě podání elektronickou cestou (E-komunikací, datovou schránkou).

Jak zvolit vybranou položku při podání žádosti prostřednictvím E-komunikace:

Další podmínky

  1. Vždy platí základní podmínky čerpání příspěvků z Fondu prevence.
  2. Nelze poskytnout příspěvek pojištěnci, který se pro následující období přeregistroval k jiné zdravotní pojišťovně.
  3. Výše příspěvku v tomto programu činí nejvýše 1 000 Kč. Příspěvek je možné čerpat jednorázově, tj. celou částku jednou v roce. Lze si vybrat jednu z výše uvedených položek.

Kompletní informaci o možnostech způsobu podání žádosti o příspěvek a podmínkách jejich ověření naleznete také zde. Specifické podmínky tohoto programu jsou jim nadřazeny.

Možnost čerpání: od 6. ledna do 30. listopadu 2025 nebo do vyčerpání financí
Aktualizováno dne 17. června 2025

Aktuality

Aby vám neutekla žádná naše akce nebo nabídka,
sledujte nás na Facebooku nebo Instagramu

Dále z 211